10. aprill 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Ka suurfirmal on võimalik kliendiga Facebookis isiklikult suhelda

 23. aprillil toimuva sotsiaalmeedia teemalise Best Practice konverentsi eel uurisime kahelt esinejalt, millest nende ettekannetes täpsemalt juttu tuleb. "Jaanuarikuine rike oli Elioni ajaloos esimene nii suur juhtum, kus ka sotsiaalmeedia oli oluline kommunikatsioonikanal. Täna ei ole Elionil kiiremat kommunikatsioonikanalit kui Facebook," ütleb Elioni kliendisuhete juht Kai-Riin Saluste. "Üha rohkem inimesi avaldab kuriteokahtluste kohta infot oma isiklikul Facebooki seinal. Vahel kiputakse ära unustama, mis on süütuse presumptsioon," räägib Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo juhtivspetsialis Nelli Pello.

"Pigem kasutada üht sotsiaalmeedia kanalit hästi, kui olla kõigis poolikult esindatud,“ ütleb Politsei- ja Piirivalveameti kommunikatsioonibüroo juhtivspetsialis Nelli Pello.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com