8. jaanuar 2013
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Turundusteater Eesti moodi

Globaalsed kaubamärgid on hellitanud meid videotega, kuidas näiteks Hyde Park'i täis inimesi hakkab korraga tantsima, hämmastamaks ühte vanatädi. Mida üks Eesti kohalik kaubamärk saaks kulutada kohaliku publiku lõbustamiseks?

Need videod on kuradi lahedad ja need siiralt üllatunud näoilmed on väärt iga jagamist. Muljet avaldavad nii tulemus kui ka eelarve. Sooritades lihtsa matemaatilise tehte, saame teada suurusjärgu, mida üks Eesti kohalik kaubamärk saaks kulutada kohaliku publiku lõbustamiseks. Vastuseks on monoteater, õigemini monoturundusteater. Teisisõnu: mitte sajad inimesed ei üllata ühte, vaid üks üllatab sadu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com