8. mai 2012
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kas inimesed ostavad klounidelt?

TLÜ kommunikatsiooni instituudi lektor Tiina Hiob kirjutab: "Huumorit on reklaamieesmärkide teenistuses rakendatud ikka ja alati. Ometi on just tugevad reklaamipraktikud olnud läbi aegade huumori rakendamise suhtes manitsevad skeptikud. Kahtlusteta võib toetada seisukohta, et kui juba nalja tegemise teed minna, siis on abiks tootega seotud huumor. „It’s all right to be a clown if you are connected with a circus.”(J. S. Grey).".

Hoides jõudumööda silma peal sellel, mida reklaamitööstuse siseringis räägitakse ning ka laiemale ringile kirjutatakse, olen märganud, et aeg-ajalt manitsetakse huumori kasutamisel reklaamides olema ettevaatlik. Reklaamiinimestest on teiste seas sõna võtnud Asko Künnap („Eesti reklaamimaastik on anekdootide lõksus“, EPL, 20.03.2010) ja Kent Raju („Huumor reklaamis peab olema asjakohane“, ÄP, 02.05.2006). Hiljuti kritiseerisid pullitegemist Magnus Lužkov („Ärge ostke sihtgruppi alavääristavat reklaami“, Best Marketing) ja Siim Püttsepp ("Rahvuslik reklaamiauhind on pullimeeste mõõduvõtu koht", "Nalja müüt reklaamis", Best Marketing).

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com