28 juuni 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Ogilvy PR juht Pille Eikner: ''Soovitan turundusjuhtidel Cannes Lionsil osaleda''

Olin festivalil esimest korda ja mul oli arusaam, et Cannes'i üritus on eeskätt loovinimeste kohtumise ja mõõduvõtmise koht. Tegelikkuses on aga tegemist festivaliga, mis hõlmab kommunikatsioonivaldkonda ja -tehnikaid kordades laiemalt ning minu teatav eelarvamus stiilis "mida PR inimene Cannes't saab" osutus täiesti põhjendamatuks.

PR kategooria on festivalil täiesti olemas ja valdavas osas töödes domineeris nö interdistsiplinaarne lähenemine, kus põhimõte on väga lihtne - kõige tähtsam on loov äri-idee, mis tõmbab ligi kliente ja mida kliendid ise vabatahtlikult jagavad - pole vahet, millist konkreetset tehnikat idee teostamiseks on kasutatud (uudis, välireklaam, print vmt). Eestis me kipume mõtlema ja tegutsema liiga nö töövahendi-põhiselt, unustades ära lõppeesmärgi.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com