28. juuni 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Idea loovjuht Tanel Kuningas: ''Cannes'is tasub käia selleks, et veenduda, et maailm on päriselt ka olemas''

Olin Cannes'i osas neitsi - see oli esimene kord, kuid võin nüüd kindlalt väita, et see ei jää viimaseks. See on ülivajalik kogemus kapseldumise vältimiseks, "suure maailma" uudiseid võib ju lugeda, kuid hoopis teine asi on neid asjaosaliste endi suust kuulda. Teemad nagu "mida lähitulevik toob", "täielik integreeritus", "mobiiliturundus" - nende ette aimamiseks ei pea olema raketikirurg, kuid, nagu öeldud, kohapeal kogetud intensiivse annusena lööb see kõik mõtteteed pauguga lahti.

Kõrvalepõikena, väga sooja tunde südamesse jättis ka see, kuidas noort Nick Jonast laval peedistati.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com