28. juuni 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Elioni brändijuht Tiivi Püvi: ''Brainstorming ei tööta''

Nädal Cannesis oli väga inspireeriv. See meeleolu, need arutelud – selliseid ei teki töises Eesti keskkonnas. Eriti tore on see, et sellisel neutraalsel pinnal on võimalik tuttavaks saada ka inimestega, mitte ainult professionaalidega, kes nad tööpäeva sees on. Eduka koostöö aluseks on ju eelkõige omavahelised suhted ning alles siis tuleb kõik muu. Cannes'is tundsid end kõik vabalt ja avatult. Sai tutvuda paljude huvitavate inimestega teistest maadest ja näha hoopis teist mõõdet meie valdkonnast.

Cannes'is omandatud info hulk ületas kindlasti mu kõvaketta mahu ja esimestele inimestele, kes küsisid „Mida kuulsid?“, ei osanudki kohe midagi väga konkreetset välja tuua. Küll aga hakkas seal kogutu avalduma tööl kohe esimestel koosolekutel, kus arutelude käigus hakkasid „ei tea kust“ üles kerkima mõtted ja ideed, kuidas midagi paremini / teisiti / lahedasti teha. See kõik oli mu sisse salvestunud ning nüüd vajab vaid välja laskmist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com