22 juuni 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kõik kolm Cannes Lions 2011 Cyber Grand Prix'd läksid USA-sse

Cannes Lions 2011 auhinnagala lavaKolmapäeval, 23. juunil jagati Cannes Lions'il kuldlõvisid Cyber kategoorias, välja anti kolm Grand Prix'd:

Parima veebisaidi eest pälvis Grand Prix Google Creative Lab New York. Google Chrome'i lanseerimiseks loodud sait The Wilderness Downtown on interaktiivne muusikavideo, mis demonstreerib HTML 5 programmeerimise võimsust ja võimalusi. Google Maps'i ja Google Streetview'd kasutades loob The Wilderness Downtown unikaalse visuaalse narratiivi veebilehe kasutaja lapsepõlvekodust. Cyber žürii liige Robert Lund Rootsi agentuurist Forsman & Bodenfors ütles pressikonverentsil, et see on üks parimaid tootelansseeringuid, mida tema silmad näinud on. Vaata tutvustavat videot:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com