8. juuni 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Estraveli hitiks osutunud kliendihankekampaaniast ''Kevadloos''

Estraveli ja OKIA koostöös läbi viidud edukas kliendihankekampaania tõestab, et alati pole turunduses vaja jalgratast leiutada. Vanale ja sissetöötanud skeemile tuginedes loodud kampaania „Kevadloos” tõi ettevõtte postiloendisse juurde ligi 28 000 uut e-posti aadressi.Paralleelselt kahes keeles toimunud kampaanial oli kaks eesmärki. Põhieesmärgina soovisime kasvatada Estraveli postiloendit (enne kampaaniat u 63 000 kontakti) vähemalt 10 000 uue kontakti võrra. Kuna kampaania oli integreeritud Facebookiga, soovisime paralleelselt suurendada ka fännide arvu Facebookis.

Kampaaniatulemused olid nii head, et üllatasid ka meid ennast – eesti postiloendit kasvatasime 41% võrra ja vene postiloendit 103% võrra. Kokku kogusime ligi 28 000 uut e-posti aadressi ning Facebooki fänne lisandus u 5500. See tähendab, et ületasime seatud eesmärki peaaegu kolmekordselt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com