7 juuni 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Tervise Arengu Instituudi juht: ''Alkoholireklaam peab tutvustama toodet, mitte peopidamist''

Alkoholireklaami keelamine ei ole hõbekuul, mis ajab kõik asjad korda, leiab Tervise Arengu Instituudi (TAI) direktor Maris Jesse mai ajakirjas Eesti Arst ilmunud intervjuus.

Maris Jesse sõnul on reklaami mõju tarbimisele risti-põiki läbi uuritud. “Alkoholireklaam toob kaasa suurema alkoholitarbimise, alkoholitarvitamise varasema alguse ja suuremad alkoholikogused. Samas ei ole alkoholireklaami keelamine hõbekuul, mis ajab kõik asjad korda. Vaja on teha järjepidevat ja pikaajalist sihipärast tööd,” ütles Jesse.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com