18. mai 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Välireklaamifirmad viivad läbi välimeedia kontaktiuuringu ''Outdoor Impact''

Baltimaade ja maailma juhtivad välireklaamiettevõtted JCDecaux ja Clear Channel viivad maikuus 2011 Tallinnas, Riias ja Vilniuses läbi välireklaami kontaktiuuringu “Outdoor Impact“. Spetsiaalselt välireklaamile keskendunud uuringuga selgitatakse välja, kuidas välireklaami kui meediakanalit avalikus ruumis tajutakse. Saadav info aitab muuta reklaamijate jaoks välireklaami ostmisprotsessi läbipaistvamaks ja võrreldavamaks teiste meediakanalitega.

Tarbijate liikumismarsruute kaardistav trajektooriuuring viiakse läbi maikuus Tallinnas, Riias ja Vilniuses. Elanike liikumisharjumuste kaardistamine sel ajal võimaldab fikseerida igapäevase marsuutidega kaasnevaid seaduspärasusi ilma, et seda mõjutaks suvepuhkuste hooaeg, jõulud ja muud mittetüüpilised tarbijate liikumisperioodid. Trajektooriuuringu viib läbi sõltumatu uuringufirma Factum Group. Uuring valmib eeldatavalt 2011. aasta lõpuks.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com