9. mai 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Liisa Ruusamägi, MediaCom: ''Otsingumootoriturundust tasub teha paralleelselt teistes meediates käivate kampaaniatega''

Erinevalt teistest meediatüüpidest võimaldab internet sihtrühma väga täpselt sihtida ja tabada. Sihtida saab nii vanuse, keele, sissetuleku kui ka paljude muude parameetrite järgi. Lisaks täpsele sihtimisele on oluline reklaami efektiivsus ning kasumlikkus (ROI). Neid kahte asja aitabki ühendada otsinguturundus. Otsingureklaamid annavad reklaamijale võimaluse pakkuda oma kliendile just seda, mida ta vajab ning teha seda siis, kui ta seda vajab.

Tänapäeval ilmselt ei leia ettevõtet, kes ei otsiks võimalusi, kuidas oma tegevust efektiivsemaks muuta. Värskeid, toimivaid ja efektiivseid lahendusi otsitakse pidevalt ka meediaplaneerimises. Muu maailma kogemuse põhjal võib öelda, et mõne tooterühma puhul (nt lennundus) võib otsinguturunduse osa küündida isegi pooleni meediaeelarvest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com