22. märts 2011
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Case study: Aasta Turudustegu 2010 Grand Prix võitja Leiburi Saib

Aasta tagasi, kui Leiburi Saib lõpuks turule jõudis, ei olnud veel teada, kas tegemist saab olema eduka toote või lihtsalt ühe järjekordse riiulitäitega. Kaks ja pool aastat väldanud tootearendus oli sedavõrd trendimurdev, et sihtgrupi soe vastuvõtt ei olnud sugugi iseenesestmõistetav.

Lühidalt öeldes panid Leiburi pagarid saia sisse leiva, sidudes saia pehmuse ja leiva kasulikud omadused. Liites siia juurde veel Leiburi turundustiimi seatud eesmärgi - noorendada Leiburi sihtgruppi - sai reklaamiagentuur Ecwador lansseerimiskampaaniaks päris keerulise ülesande.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com