12. detsember 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Võrreldes 2009. aasta novembriga suurenes Äripäeva reklaamimaht 12%, samas reklaamikäive vähenes 5%

Meediaanalüütik Toomas Leito ülevaade Eesti ajalehtede reklaamiturul toimuvast

November 2010

Võrreldes 2009. aastaga jäi viie juhtiva lehe reklaamimaht samale tasemele, moodustades 838 külge. Reklaamikäive vähenes 1 milj. kr. ehk 5%, moodustades 20,5 milj. kr. Veebikäive suurenes 8% ja see moodustas kogukäibest 21%.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Bestmarketing.ee toetajad:
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügijuhtTel: +372 5331 5700