27. oktoober 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Cherry.ee: offline-äri väljund internetis

Tänaseks viis kuud tegutsenud sotsiaalse ostukeskkonna edulugu on paljudele juba tuntud, kuid lisaks iseendale on Cherry uudse reklaami- ja müügikanalina tirinud rambivalgusesse ka sadu teenusepakkujaid.

Mudel, millel ka Cherry.ee rajaneb, on ka maailma mastaabis üsna noor, ent vaieldamatult üks netiäri kiiremini kasvavaid segmente. Iseenesest polegi selles miskit keerulist – populaarne veebisait, mis eksponeerib iga päev ühte väga soodsat pakkumist. Tarbija jaoks on tegemist kohaga, kust on võimalik iga päev soetada omale mõne atraktiivse toote- või teenusepakkuja vautšer, millega säästetakse tavahinnast keskmiselt 60%. Sellist soodustust võimaldab pakkuda mõistagi potentsiaalsete ostjate rohkus ning fakt, et info toote või teenuse kohta jõuab, nagu näiteks näiteks Cherry puhul, kümnete tuhandete inimesteni, kellest paljud ka ostuvõimalust kasutavad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com