19. oktoober 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Suhtekorraldustegevuste tulemuslikkuse mõõtmiseks ei ole head lahendust ei klientidel endil ega ka büroodel

Suhtekorraldusbüroo PRB viis hiljuti projektijuht Aire Veskimäe (fotol) juhtimisel seitsme Eesti suurettevõtte ja ühe ministeeriumi turundus- või kommunikatsioonijuhtide seas läbi uuringu "Eesti suhtekorraldusbürood klientide silme läbi", eesmärgiga uurinda välja, kuidas ja millisena neis ettevõtteis nähakse suhtekorralduse rolli, millised on nende ootused suhtekorraldusbüroole ning milliseid on Eesti suhtekorraldusbüroode tugevused ja nõrkused nende kogemuste põhjal. Vastajate näol ei olnud tegemist PRB enda klientidega.UURING: EESTI SUHTEKORRALDUSBÜROOD KLIENTIDE SILME LÄBI Sissejuhatus

Hiljuti avaldas Äripäev eriväljaandes “Turunduse TOP” andmed Eesti suhtekorraldusbüroode majandustulemuste kohta 2009. aastal võrdluses 2008. aastaga. Ajalehe avaldatud andmetest selgub, et kliendid kulutasid 2009. aastal TOP-is esindatud suhtekorraldusbüroodest ostetud teenustele ligi 100 miljonit krooni.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com