19. oktoober 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

No comment vaateaknad

Paar kuud tagasi, kui tegin ühes kaubamajas väljapanekut, tuli mu juurde noor müüja, kes küsis minult, kas ma nõnda käingi kauplusi koristamas. KORISTAMAS??? Just selline suhtumine iseloomustab tihti kauplustes töötava personali suhtumist kaupade väljapanekusse ja vaateakendesse. Kui sel korral oli tegemist kauplusesisese väljapanekuga, siis paljude Tallinna kaupuste vaateaknaid vaadates on selge, et vaateaknaid peetakse kohaks, kuhu on hea asju suvaliselt poetada. See on nagu lisapind, millega võib kergekäeliselt ümber käia.

Kui ma oma eelmise loo sissejuhatuses ütlesin, et sügiseste vihmavarju-vahtralehtede vaateakende puhul ma mingisugust kajastamisvajadust ei näe, siis jäin ilmselt lihtsalt tagasihoidlikuks või suisa luiskasin. Tegelikult on mu näpud salaja koguaeg just alljärgneva järele kerget sügelust tundnud. Järgnevad pildid on nagu EuroNewsi „no comment“ stiilis uudised, mille puhul üks pilt ütleb rohkem, kui tuhat sõna. Here we go!

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com