5. oktoober 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Septembrikuu vaadatavaim telekanal oli Kanal2, populaarseim telesaade seriaal ''Pilvede all''

Septembris 2010 vaatasid Eesti elanikud televiisorit keskmiselt 3 tundi ja 37 minut päevas. Eestlased veetsid telerite ees 3 tundi ja 22 minutit ning mitte-eestlased 4 tundi ja 9 minutit päevas. Eestlastel jagunes telekanali jälgimiseks kulunud aeg esmajoones Kanal 2 (26,8%), ETV (22,4%) ja TV3 (17,1%) vahel ning mitte-eestlastel PBK (28,1%), RTR Planeta Baltic (10,6%) ja NTV Mir (9,7%) vahel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com