15 september 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Egle Leino: ''Vaateaken on üks tähtsamaid kaupluse identiteedikandjaid''

Vaateaken on kaupluse seisukohast üks olulisemaid reklaamikanaleid, rääkimata selle identiteeti kandvast rollist. Et saada teada, mil moel ja kas üldse kaupmehed seda väärtuslikku tööriista kasutavad, hakkab Best Marketing nüüdsest kord kvartalis koostöös Egle Leinoga (fotol) avaldama ülevaadet Tallinna vaateakende kohta.

Egle Leino on viimased kuus aastat tegelenud kaupade väljapaneku ja vaateakende kujundusega. Alates sellest aastast on ta ka Viru Keskuse Parima Ostukeskkonna üks seitsmest žüriiliikmest, kelle ülesandeks on kaks korda aastas hinnata keskuse kõikide esinduste vaateaknaid, hinnakommunikatsooni ja kaupade väljapanekut.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com