29 juuni 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Taevas Cannes’is. Intervjuu Karl Saluveeri ja Lauri Tikerpega.

"I LOVE THE WORLD" - sellist sillutisele kleebitud pilti nägi Karl Saluveer Cannes Lions festivalipalee kõrval, kui oli koduteel Hollandi Young Creatives'ite koosviibimiselt.Reklaamiagentuur Taevas Ogilvy loovjõud käisid - nagu igal aastal, nii ka tänavu - Cannes Lions rahvusvahelisel reklaamifestivalil. Best Marketingiga jagasid oma muljeid ja seminaridel tehtud märkmeid Karl Saluveer ja Lauri Tikerpe.

Mis mulje mulle tänavusest Cannes'i reklaamifestivalist jäi?: “Korduvalt Cannes'i reklaamifestivali külastanuna saabusin selle aasta üritusele veidi skeptiliselt. Ega midagi üllatavat ju ei tule – sotsiaalmeedia võit saab olema enneolematu. Eelmised festivalid on seda soojendanud “Digital is the new everything” egiidi all ning aeg lõplikult Facebooki kolida on käes. Kuid oh üllatust. Tuleb välja, et sotsiaalmeedia on ainult üks meediakanalitest. Ja oluline ei olegi, kus Sa midagi ütled, vaid see, mida Sa ütled.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee