9 mai 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

70% Hiina tarbijatest on valmis sotsiaalselt aktiivse brändi eest rohkem maksma

Fotol: Kärt Villmann ja Annika Avikson, AD Angels25. - 28. aprillil 2010 kohtusid Pekingis rahvusvahelise reklaami- ja kommunikatsiooniagentuuride keti ICOM liikmed, teiste seas ka ICOMi Eestis esindav reklaamiagentuur AD Angels. Best Marketingiga jagas ICOMi ülemaailmsel konverentsil kuuldut AD Angelsi juht Annika Avikson.

Peamiselt keskendus ICOMi 2010 ülemaailmne konverents üüratule Hiina turule ja selle eripäradele. Hiina turu suurust illustreerivad hästi numbrid: 3127 telekanalit (1995. aastal oli neid vaid 2), 1938 ajalehte, 9468 ajakirja ja 2432 raadiokanalit. Millest aga ICOMi konverentsil räägiti?

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com