5. mai 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kui suured kauplejad me oleme?

Äripäeva ja Altex Marketingi Spindo Klubi poolt läbi viidud uuringust selgus, et rohkem kui kolmveerand eestimaalastest arvab, et ettevõtted peaksid andma neile võimaluse ütelda, kui palju on nad nõus toodete ja teenuste eest maksma. Seejuures ei kasutaks üllatavalt palju inimesi madalaimat välja pakutud hinda.

Uuringule vastas ligi 1200 inimest, naiste-meeste hulk jagunes enam-vähem pooleks. Näiteks iPhone eest ei maksaks madalaimat välja pakutud hinda umbes 45% vastanutest. Egiptuse puhkusereisi eest oleks välja pakutud miinimumiga võrreldes nõus rohkem maksma ligi kaks kolmandikku vastanutest. Ligi kaks kolmandikku ei valinud madalaimat hinda ka televiisori osas. Rohkem kui pool vastanutest arvas, et laptopi eest ei maksaks nad madalaimat välja pakutud hinda, umbes sama tulemus saadi ka auto võimalikku ostmist kaaludes. Uuringu tulemused on vabalt kättesaadavad aadressil tinyurl.com/38jjhsz.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com