2 mai 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Meeste tantsupeo geriljaturunduse aktsioon tõi naiste tualettruumi meeste pissuaarid

Hiljuti ilmusid Coca-Cola Plaza ja Nokia Kontserdimaja naistetualettidesse meeste pissuaarid. Tegemist ei ole hilinenud aprillinaljaga, vaid meeste tantsupeo „Elementaarne“ guerilla-marketingi aktsiooniga.

Reklaamiagentuuri AGE McCann loovjuht Heiki Urbala kommenteerib: „Meeste tantsupidu on üks neist ettevõtmistest, mis teeb tuju heaks ja motiveerib looma traditsioonilisest natuke erinevamaid reklaame. Konkreetne lahendus sai välja töötatud koostöös meeste tantsupeo peaprodutsendi Madis Oravaga. Usume, et antud lahendusega tabame hästi kultuurihuvilist sihtgruppi õrnema soo hulgas.“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com