20 aprill 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Warc: klassikaliste reklaamiagentuuride juhtpositsioon kõigub

Turundusinfo portaali Warc andmetel on reklaamikliendid hakanud oma digitaalseid oskusi arendama ja ise rohkem agentuuride tööd in-house ära tegema. Toimumas teatav jõujoonte ümberpaiknemine, mis kõigutab reklaamiagentuuride rolli.

CMO Council (Chief Marketing Officer Council Worldwide) viis läbi uuringu 500 maailma tipp-turundusjuhi seas. 28% neist vastas, et plaanib lähitulevikus oma kommunikatsiooniosakonnad ümber organiseerida. Digitaalvaldkonda mainiti kui üht enim revideerimist vajavat tegevusala. 59% reklaamiklientidest plaanib oma töötajaid selles valdkonnas rohkem koolitama hakata. 46% vastanutest plaanib teha digitaalse turunduse „kapitaalremonti“, 40% soovib kaasata rohkem digitaalagentuure ja 36% leida uusi talente ja vahendeid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com