13. aprill 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Suhtekorraldajad ei usu, et Rimi vastase “sõja” taga oleks seisnud mõne konkurendi PR-meeskond

Rimi otsusele lõpetada Eestimaise liha müük oma kauplustes järgnes äge protest rahva poolt, loodi Facebooki gruppe, kus kutsuti üles Rimi kauplusi boikoteerima jne. Best Marketing küsis PR-spetsialistide arvamust: “Kas kogu “sõda” Rimi vastu ei juhtinud ehk mõne konkurendi PR-meeskond? Vastuhakk oli nii hästi koordineeritud, et tundub uskumatu, et massid ise liikusid nii konkreetses suunas üksteisest sõltumatult.”

Jaan Vare (Vare & Jaakkola), Indrek Raudjalg (Hamburg & Partnerid), Aive Levandi (LH Concept) ja Aune Past (Past & Partnerid) igatahes "vandenõuteooriat" ei usu, loe nende arvamusi Best Marketingi blogist.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com