21 märts 2010
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Turundustegu 2009 parimate tööde kirjeldused

Priit Isok, Aasta Sotsiaalkampaania 2009 võitja: ''Alati on kaks lähenemist - teha ägedat nalja ja võita Kuldmuna või mõjutada inimesi turundusega ja võita Turundustegu''

Reedel, 19. märtsil jagati turunduskonverentsil Password 2010 Eesti olulisemaid turundusauhindu. Aasta Turundustegu 2009 Grand Prix võitis SEB spordisponsorluse programm "SEB – tuliseim spordi toetaja Eestis!". Finalistide hulka jõudsid MinuEMT, Farmi rebränding, Säästumarketite uuenduskuur, Rahvusmustrites tennised ja Aasta Sotsiaalkampaania 2009 "Killerkott". Žürii valis finalistid ja Grand Prix' võitja välja 24 konkursile esitatud töö hulgast.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    Seotud lood
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com