28. detsember 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kliendina reklaamitegijate maailmas

Arvan, et enamik inimesi on nõus väitega, et „Tunne oma koostööpartnerit!“ on sama oluline põhimõte kui „Tunne oma klienti!“. Ning mis oleks turundusinimesele veel sobivam viis end reklaamiagentuuride tegemistega kurssi viia, kui osaleda aeg-ajalt mõnel rahvusvahelisel reklaamifestivalil. Viimased mõtted, mis ma enda jaoks koostööpartneritega seoses välja noppisin, kõlasid 2009. aastat kokku võtvatel Eurobesti seminaridel.

• Praegune aeg nõuab muutusi mitte ainult klientide, vaid ka agentuuride poolel – agentuurid lihtsalt peavad muutuma, sest loovust on väljaspool neid juba rohkem kui agentuuris sees. Mis suunas täpselt muutuma peab, selles osas läksid arvamused lahku. Üks pool leidis, et on aeg agentuuri (tagasi) tuua näiteks meedia planeerimine ja teleklippide tootmine. Teiste arvates peaks agentuur väljakutseid otsima uutest valdkondadest, seda eelkõige sotsiaalsest turundusest. Kolmandate meelest pole laiendamine majanduslikku olukorda arvestades aga õigustatud, pigem tuleb töö tegemise protsesse efektiivsemaks muuta ja nii ressursse kokku hoida.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com