11 november 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Otseposti konarlik taastulek

Agu Uudelepp, PhD, Meta Advisory Group, partner:Valimistest on möödas ümmarguselt kuu. See on piisav aeg, et kired saaksid vaibuda ja koalitsioonid paika ning tekiks võimalus tehtut rahulikult analüüsida. Kui vaadata trende, siis oktoobrivalimiste kampaania oli tagasipöördumine reklaaminduse juurte juurde. Esmakordselt peeti Eestis tõeliselt oluliseks silmast-silma suhtlemist ka suuremates linnades ja meelde tuletati ka vahepeal ununema kippuv vana, st otsepost.

Vahepealsetel rikastel aastatel suhtuti mõlemasse üsna põlglikult, sest raha oli palju. See võimaldas teha uhkeid telekampaaniad ning enne piiranguid ka majasuuruseid plakateid. Otsepost oli vaenelaps, mille peale kirtsutati nina ja põlastati, et see visatakse niikuinii kohe minema. Nüüd on olukord muutunud ja otseposti plussid uuesti meelde tulnud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com