11. november 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Majandussurutis on muutnud inimeste hoiakuid rohkem kui reaalset toimetulekut

TNS Emori läbiviidud finantskäitumise uuring annab alust tõdeda, et eelkõige on muutunud majandusoludes kasvanud inimeste ettevaatlikkus, mitte niivõrd aga reaalne toimetulek. Keskmised sissetulekud on tagasi 2007. aasta tasemel, enda sääste ei ole inimesed pidanud aga äraelamiseks kasutusele võtma, ja laenamine on asendunud raha kõrvalepanemisega.

Aastaga on ligi pooltel (48%) Eesti peredel sissetulekud langenud ja seeläbi ka majanduslik olukord mõneti halvem kui aasta tagasi, 45% peredes on jäänud majanduslik olukord muutumatuks ning 6% peredest on saanud nautida oma majandusliku olukorra paranemist. Majandussurutisest tulenevad sissetulekukärped on aga viinud inimeste rahakotist sisuliselt 2008. a palgatõusu, keskmine sissetulek ühe inimese kohta on jõudnud tagasi 2007. a tasemele - mida aga mäletame üldiselt kui sugugi mitte nii halba aega ja kui tarbimisbuumi tippu.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com