10 november 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Riia reklaamiagentuurid linna tutvustava kampaaniaga rahulolematud

Riia linna maailmale tutvustava kampaania raames algab novembri keskel talvekampaania, mille sloganiks on "RIGA CITY: EASY TO GO, HARD TO LEAVE". Riiat positsioneeritakse kui linna, kuhu on transpordi mõttes lihtne kohale sõita, aga emotsionaalselt raske lahkuda. Plakatitel kujutatud süda on turisti poolt Riia linna maha jäänud süda. Lugu täiendab ka väidetav fakt, et jõulukuusk on samuti pärit 499 aasta tagusest Riiast. Kampaaniat rahastab 1 mln lati ulatuses Riia linnavalitsus koostöös Air Baltic'uga, kampaania viiakse läbi 7 eri riigis: Eestis, Rootsis, Norras, Soomes, Leedus, Saksamaal ja Venemaal.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com