Vahepealsetel rikastel aastatel suhtuti mõlemasse üsna põlglikult, sest raha oli palju. See võimaldas teha uhkeid telekampaaniad ning enne piiranguid ka majasuuruseid plakateid. Otsepost oli vaenelaps, mille peale kirtsutati nina ja põlastati, et see visatakse niikuinii kohe minema. Nüüd on olukord muutunud ja otseposti plussid uuesti meelde tulnud.
Tõepoolest, keeruline on leida kanalit, mis võimaldaks sihtgruppi niivõrd täpselt kaasata ja sõnumit hoolikalt määratletud segmentidele kohandada. Kui otsepost on hästi tehtud, on see suhteliselt odav ja küllaltki tõhus. Kehva ettevalmistamise korral võib aga liitsõna „otsepost“ lahti seletada kui postimaterjali, mis läheb postkastist otse prügikasti. Tegelikult tahetakse muidugi seda, et materjal läheks otse inimese meelde ja südamesse.