• 12.11.09, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Otseposti konarlik taastulek

Agu Uudelepp, PhD, Meta Advisory Group, partner:Valimistest on möödas ümmarguselt kuu. See on piisav aeg, et kired saaksid vaibuda ja koalitsioonid paika ning tekiks võimalus tehtut rahulikult analüüsida. Kui vaadata trende, siis oktoobrivalimiste kampaania oli tagasipöördumine reklaaminduse juurte juurde. Esmakordselt peeti Eestis tõeliselt oluliseks silmast-silma suhtlemist ka suuremates linnades ja meelde tuletati ka vahepeal ununema kippuv vana, st otsepost.
Vahepealsetel rikastel aastatel suhtuti mõlemasse üsna põlglikult, sest raha oli palju. See võimaldas teha uhkeid telekampaaniad ning enne piiranguid ka majasuuruseid plakateid. Otsepost oli vaenelaps, mille peale kirtsutati nina ja põlastati, et see visatakse niikuinii kohe minema. Nüüd on olukord muutunud ja otseposti plussid uuesti meelde tulnud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele