18 oktoober 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Milline on digi-eestlane?!

Teadupärast ca 70% meist kasutab internetti, mis on 10% enam kui lätlased ja 18% enam kui leedulased. Puhteestlaslikult on selle teadmise juures hea rind kummi ajada, kuid mida eestlased internetis teevad ja kuivõrd kasutatakse veebimaailma kõiki võlusid, seda me - hoolimata igakuistest veebikülastajate uuringutest - ikkagi ei tea. Seetõttu kasutatakse veebistrateegiad ja -plaane tehes ikkagi suuremal või vähemal määral kogemusi ja kõhutunnet.

Tulenevalt sellest on loo autorid aja jooksul viinud läbi küsitlusi ja uuringuid, et selgitada välja, milline siis on ikkagi eestlase internetikäitumine. Viimati viis Aegis Media läbi uuringu DigiCarisma, mis segmenteerib Eesti inimesed interneti kasutamise järgi ja annab eelteadmised kommunikatsioonistrateegia koostamiseks ja meediaplaneerimiseks. Üheks uuringu osaks oli ka internetikasutajate muu meediakasutamise, hoiakute ja hobide kaardistamine. Sarnast käitumusmustrite kaardistamist on teinud ka Rando Rannus internetireklaamivõrgustikust smartAD. Järgnevalt kirjeldame peamisi tähelepanekuid, mida antud analüüsid on andnud.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Marianne Liibert
    Marianne LiibertBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5563 5831marianne@bestmarketing.ee
    Kristi Remmik
    Kristi RemmikBestmarketing.ee ürituste projektijuhtTel: +372 5683 6988kristi@bestmarketing.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee