15. oktoober 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Euro Effie Grand Prix 2009 võitis Microsoft Xbox Halo 3 kampaania ''Believe''

15. septembril 2009 kuulutati Brüsselis välja Euroopa 2008. aasta kõige efektiivsemad turunduskampaaniad. Alates 1996. aastast Euroopas välja antavate Euro Effie auhindade näol on tegu mainekaimate reklaami efektiivsust tunnustavate tiitlitega Euroopas. Auhindu jagatakse reklaamitegijatele ja kampaaniatele, mis on saavutanud edu vähemalt kahel erineval Euroopa turul. Effie auhinnad pärinevad USAst, kus neid jagatakse juba 1968. aastast ning nagu Euroopa omadelgi hinnatakse eelkõige lahenduste efektiivsust.

Kuigi Effie võtab arvesse eelkõige kampaania tulemuslikkust, tõestas tänavune Grand Prix võitja, et loovus ja efektiivsus käivad käsikäes. Euro Effie Grand Prix 2009 läks Microsoft Xbox mängu Halo 3 kampaaniale ''Believe'', mille loojaks olid agentuurid McCann Erickson London ja T.A.G. San Francisco. Sama kampaania võitis loovust väärtustaval maailmakuulsal Cannes Lionsi reklaamifestivalil 2008. aastal Grand Prix.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com