25. märts 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Tarbijad tunnevad huvi banaanide, kohvi ja moosi päritolu vastu

Tänapäeval, mil meie kõnekeelde on jõudnud väljend „ökoloogiline jalajälg“, on oodata ka teadlike tarbijate arvu kasvu ja küsimusi, mida veel mõned aastad tagasi ei küsitud, aga mis on muutumas ostuotsuse tegemise lahutamatuks osaks: Kuidas see asi on valmistatud? Kus ja kelle poolt? Kuidas see meie poeletile jõudis? Millist mõju avaldab selle ostmine keskkonnale?

Tänapäeva tarbijad ootavad tootjatelt läbipaistvust. Et vastata paremini keskkonnateadlike tarbijate ootustele, varustavad mõned ettevõtted juba praegu oma tooteid koodidega, mille internetti sisestamisel avaneb kogu antud toote päritoluinfo koos fotodega tootmisprotsessist ja töötajatest.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com