15. märts 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Eesti meediareklaamiturg jäi 2008. aastal väikesesse miinusesse

Eesti meediareklaamituru käive ulatus 2008. aastal 1,739 miljardi kroonini. Kui kolme esimese kvartali jooksul suutis turg ligilähedaselt eelmise aasta sama aja taset hoida, siis neljandaks kvartaliks avaldas ülemaailmne majanduslangus juba drastilist mõju ka Eesti meediareklaamiturule.

Nii suutis I kvartal ka ilma 2007. aasta I kvartalit suuresti reklaamirahaga täitnud valimisreklaamita enam-vähem sama mahuni jõuda, II ja III kvartal olid mõlemad kõigi aegade parimate näitajatega, vaid IV kvartali osas ei õnnestunud traditsioonilist eesmärki täita ning aasta suurima meediareklaamikäibega kvartal olla.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com