27 veebruar 2009
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Allan Hmelnitski: Kas tasub jama peale aega raisata?

Olen ise reklaamitegija. Seega reklaame ilmaasjata vahtida pole mul aega. Ma teen neid. Ja viimati nähtud kõige mõjuvamad reklaamid on need, mida ma oma peas näinud olen.

Mida ma siis viimati oma peas näinud olen...? Ei meenugi eriti midagi. Lahedad reklaamid löövad välja niisama omavahelistes vestlustes, tekitavad elevust ja naeru... ning lendavad prügikastina toimivasse ajusoppi, sest töö tahab tegemist ja reklaamid tahavad tegemist. Mingit vahvat huumorit võib ju vahel klientidele ka rääkida - seeaeg kui ärikohtumisel teed pakutakse. Et lipsu lõdvemaks lasta ja jutuga pihta hakata. Et kui teeks äkki sellise naljaka reklaami - buhhahhaaa....!

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com