29. detsember 2008
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

SEB andis TLÜ tudengile tasuta kasutada erkrohelise Fiat 500

"Ära anda Fiat 500!" Just sellise pakkumisega sisenes SEB marketingi divisjoni direktor Karl Multer 2008. aasta lõpus Tallinna Ülikooli esmakursuslaste korvpalliloengusse, eesmärgiks üle anda ühele SEB-st õppelaenu võtnud TLÜ kehakultuuri tudengile sõiduauto Fiat 500 1-aastane kasutusõigus. Et auto üleandmisest saaksid hiljem osa ka teised noored, üllatati võitjat otse koolis, kaasas MTV kaamerad. Osana SEB noortesegmendi sügisesest kampaaniast valmis klipp, mis ringles nii MTV-s kui YouTube'is.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com