15. detsember 2008
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Kuidas käitub tulemuslik turundusosakond majandussurutises?

Lähtuvalt turusituatsioonist on viimase poole aasta jooksul tulnud mitmeid ja mitmeid kordi nõustada ettevõtete turundusinimesi, et kuidas järsus oodatavas majandusmuutuses paremini olemasolevast turunduseelarvest tulemust kätte saada. Kirjeldan siin valikut mõtteid, milleni oleme koos mitmete turundusjuhtidega jõudnud. Osad neist on tuttavad ilmselt paljudele, aga tõsiasi on, et neid ei järgita siiski reeglipäraselt.

Turunduskampaaniat ette valmistades tuleb soovitav turundustegevus või kampaania eesmärk koos soovitava äritulemusega võimalikult täpselt ettevõtte sees kirja panna. Seda tehes tuleb aga rangelt silmas pidada, et eesmärk oleks reaalne. Kirjapandud eesmärk peab saama läbi arutatud kõigi osapooltega ehk mitte ainult turundusinimeste ja juhtkonna vaid kõikide ettevõtte inimestega, kelle tegevust planeeritav turundustegevus mõjutab. See on määrava tähtsusega, kuna nii on võimalik ära hoida potentsiaalseid negatiivseid mõjusid püstitatud ärieesmärgile. Iga hammasratas peab teadma, millises osas tema pöörleb ja mis suunas. Sellise ettevõtte sisese arutluse käigus tuleb osapooltel jõuda veendumiseni, et just sellist eesmärki püstitades jõutakse lõpuks soovitud äritulemuseni.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com