7. detsember 2008
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Nõukogude nostalgia „rokib“

Sirvisin hiljuti maakodus üht ajakirja „Nõukogude Naine“ vana numbrit, milles teavitati naisi müügile saabunud välismaistest kilematerjalist kosmeetikakottidest. Suu kiskus tahes-tahtmata muigele.

Nõukogude ajast pärit tootenimed ja kaubamärgid tekitavad tänapäeval samuti mõnusat nostalgiat. Seda nostalgiat on mitmed ettevõtted oskuslikult oma reklaamides ja uus-vanade kaubamärkidega turule tulemisel kasutanud. Üheks selliseks edukaks näiteks vanade tootenimede uuesti kasutuselevõtmisest on 50-aastase jäätisetootmise kogemusega Tallinna Külmhoone, kes puhus uuesti elu sisse sellistele klassikuteks muutunud tootenimetustele nagu Regatt ja Põhjatäht. Samuti on seda nostalgiat ära kasutanud Elion'ip kodulahenduse reklaam „Ulme!“ ja hiljutine Sampo Panga reklaamkampaania „Pangavahetuskuu“.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com