7. september 2008
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

SEB kutsub üles otsima Ühispanga jälgi

Tänaseks pool aastat uue nime all tegutsenud SEB kuulutab välja avaliku logojahi, mille eesmärgiks on leida Eestist jälgi endise Ühispanga sümboolikast.

„Tuntud brändi vahetamine on küllalt keeruline, kuna tihtilugu kulub aastaid enne kui vana sümboolikaga materjalid on ilusti kokku kogutud või välja vahetatud. Nii võib näiteks väita, et kui Coca-Cola ei teeks endale enam ühest päevast reklaami, siis oleksid nende reklaamid ikkagi saja aasta pärast veel väljas,“ ütles SEB marketingi divisjoni direktor Karl Multer. “SEB nimevahetus on olnud edukas projekt ning oleme kõigil enda materjalidel võtnud kasutusele uue nime ja logo. Samas on aegade jooksul jõudnud Ühispanga nimi väga erinevatele materjalidele või objektidele. Seetõttu kuulutab SEB välja avaliku logojahi, et kaardistada vana logo kasutamiskohti,“ lisas Multer. 

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com