25. juuni 2008
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Eestlaste muljeid Cannes’i reklaamifestivalilt

Kuigi Eesti agentuurid ka seekord Cannes Lions Rahvusvaheliselt Reklaamifestivalilt lõvisid koju ei toonud, olid festivalil osalejate muljed positiivsed. Siinkohal mõned Best Marketingile antud kommentaarid.

Maivi Talving, EMT reklaamijuht:, milles osalejad said MMS-ides testida, millised nad 70-aastaselt välja näevad. Tähelepanu haaramine oli selle kampaania puhul viidud väga mitmele eri tasandile. Siis kindlasti ka eelkõige visuaalset naudingut pakkuv HBO multimeedia kampaania Voyeur Project, teostatud BBDO New York poolt ning mis sai samuti auhinnatud paljudes erinevates kategooriates. Häid asju oli väga palju! Mulle üldse meeldisid väga Cannes’is nähtud kampaaniate interaktiivsed lahendused. On, mida õppida. Ja ääretult tore eestlaste seltskond oli Cannes’i kokku tulnud!“

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com