25. juuni 2008
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Cannes Lionsil anti esmakordselt välja kaks filmikategooria Grand Prix’d

Üks Grand Prix läks Fallon Londonile Cadbury šokolaadi reklaamiva klipi "Gorilla" eest ja teise võitis Microsoftile tehtud XBOX 360 / Halo 3 videomängu tutvustavate internetiklippide eest T.A.G. SF / McCann Worldgroup San Fransisco. Cannes’i reklaamfilmižürii põhjendas kahe Grand Prix’ andmist mitte kui suutmatust valida kahe hea töö vahel, vaid kui vajadust väärtustada mõlemaid, nii tele- kui internetiklippe, mitte ühte teisest kõrgemale tõstes.

Cadbury Gorilla:

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja Kaja PDFidele
  • Jaga lugu:
    BEST MARKETINGI UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad Best Marketingi uudised igal nädalal enda postkasti.

    Bestmarketing.ee toetajad:

    Enimloetud
    Maarit Eerme
    Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 51 44 884Maarit.eerme@aripaev.ee
    Hando Sinisalu
    Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561hando@best-marketing.com
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanBest Marketingi veebireklaami müügiijuhtTel: +372 5331 5700catlin.puhkan@aripaev.ee
    Helen Külaots
    Helen KülaotsBest Marketingi kaasautorTel: +372 523 1550helen@best-marketing.com