Premium-sisu
Peagi valmib üle-eestilise juturoboti prototüüp
Peagi valmib üle-eestilise juturoboti prototüüp
Miks peaks välireklaami lahendama tavaliselt, kui võiks lahendada eriliselt?
Miks peaks välireklaami lahendama tavaliselt, kui võiks lahendada eriliselt?
Koduekstra postitas juulikuu parima kliendilehe
Koduekstra postitas juulikuu parima kliendilehe
Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 euro eest uuringu
Siseministeerium tellib sõnumiagentuurilt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu". Lisatud Akkadiani osaniku Eneli Mikko kommentaar.
Mis toimub internetireklaamiturul?
Kui palju internetireklaamiturul raha liigub ja kelle kukkur kiiremini täitub? Möödunud aastal liikus 14 suurima agentuuri vahendusel Eestist välja üle 15 miljoni euro reklaamiraha.
Andres Vaher liitus kommunikatsioonibürooga Dalton
Pakendite innovatsioon käib täie hooga
Nädala kampaania: Barbora tõukeratta suvekampaania
Ekspress Grupi juht: tasuline sisu tuleb kõikjale
Case-study: Kuidas purunematu kitarr aitas Rootsi tööstusettevõttesse Sandvik uusi talente leida?
Rootsi reklaamiefektiivsuse konkursi 100-wattaren võitja 2019. aastal tööandja brändingu kategoorias. Klient: Sandvik. Agentuur: Forsman & Bodenfors.
Soome eripärad: longero ja aasta kõige hallim päev
Lugu sellest, kuidas Hartwalli Original Long Drink lisas soomlaste ürituste kalendrisse ühe meeldejääva päeva.
Uuring: 85% ettevõtetest tunnevad puudust tavapärastest üritustest
Eestisse tuli rahvusvaheliselt reklaamifestivalilt kolm auhinda
B2B ja B2C sisuturundusprotsesside võrdlus Eesti ettevõtete näitel
Kristine Jarve: Rebrändingul peaks olema väga selge äriline eesmärk
Apollo Kino Baltikumi turundus- ja müügijuht on Leitti Mändmets
Juuli algusest alustas Apollo Kino Baltikumi turundus- ja müügijuhina tööd pikaajalise turunduskogemusega Leitti Mändmets.
Nädala kampaaniad: "Kogu maailm Tartus" ja "Tartumaine"
Sel korral on nädala kampaaniaid kaks! Tartu uues kampaanias "Kogu maailm Tartus" kõrvutatakse kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega, et meelitada heade mõtete linna Soome ja Läti turiste. Lisaks on samal ajal käimas siseturistidele suunatud kampaania "Tartumaine".
EAS pakub nüüd eksportivatele ettevõtetele turundusalast nõustamist
Reklaamituru ülevaade: suurim osakaal televisioonil, enim kasvas internetireklaam
Eesti kõige mainekam kõrgkool on endiselt Tartu Ülikool
Marianne Liibert
Bestmarketing.ee toimetaja
Tel: +372 5563 5831
[email protected]
Maarit Eerme
Bestmarketing.ee juht
Tel: +372 514 4884
[email protected]
Hando Sinisalu
Best Marketingi konverentside programmijuht
Tel: +372 502 8561
[email protected]
Cätlin Puhkan
Best Marketingi veebireklaami müügijuht
Tel: +372 5331 5700
[email protected]