Omniva
Kuidas tõsised teemad otseposti abil laia publikuni tuua?
Kuidas tõsised teemad otseposti abil laia publikuni tuua?
Otseposti märgatavus Tallinnas on endiselt kõrge
Otseposti märgatavus Tallinnas on endiselt kõrge
Otsepost – koormav prügi või vastutustundlik reklaamivahend?
Otsepost – koormav prügi või vastutustundlik reklaamivahend?
Olulised nipid, mida pead teadma, et otsepostitus oleks edukas
Otsepost on hea turundusmeetod konkurentidest eristumiseks. Kindlale sihtrühmale sihitav reklaam on mõjusam kui näiteks traditsiooniline e-kiri. Ei tasu eeldada, et kõik inimesed tänapäeval digimeediat kasutavad. Tee otsepostitusest põnev ja eristuv saadetis, mis ka käegakatsutavalt soovitud sihtgrupini jõuab.
Reklaamikanalite käibed näitavad hoogsat taastumist ja kasvu
Kantar Emori kokkuvõte 2021. aasta reklaamiturust ja reklaamkanalite võrdlusest netokäibe põhjal tõestab, et kõik reklaamkanalid on pärast pandeemiaajast tingitud langust uuesti jalad alla saanud ja numbrid näitavad tõusutrendi.
Millised reklaamkanalid valida suviste kampaaniate jaoks?
Kuidas muuta reklaam veel täpsemaks ja tähelepanu haaravamaks?
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner teavad, kuidas tabada klienti ja räägivad klassikaliste reklaamikanalite positsioonist digiajastul
Irina Podolskaja: mida meediaplaane koostades ja otseposti kanalit kaaludes silmas pidada?
Uuring: otseposti märgatavus on Tallinna elanike seas kasvanud
Detsembri alguses viidi Tallinna elanike seas läbi otseposti märgatavuse uuring, kus osales üle 500 inimese ja milles uuriti otseposti reklaamide märgatavust ja meeldivust. Lisaks uuriti, kuidas mõjutab otsepost inimeste ostuotsuseid.
Otsepost ja veebireklaam – kas konkurendid või üksteist täiendavad partnerid?
Turu-uuringute AS viis juulis Omniva tellimusel läbi reklaamikanalite eelistuste ja otseposti hinnangute uuringu Eesti turundusjuhtide seas. Uuringus osales 50 turundusjuhti erinevatest ettevõtetest ja agentuuridest.
Case-study: Kuidas kasvatada ettevõtte silmapaistvust tänavapildis?
Omniva: tutvusta oma äri kohalikule kogukonnale otseposti kaudu
Kuidas muuta reklaam personaalsemaks ja klienti tõeliselt kõnetada?
Kuidas saata kliendile või äripartnerile jõulukaarti?
Kuidas väikeettevõte otsepostiga algust tegi?
Otsepostil on kahtlemata vastuoluline maine – klassikalise reklaamkanalina peetakse selle teostamist kalliks, kuid teisalt kehva teostusega otseposti kohta öeldakse koguni rämps. Puhastusteenuseid pakkuv väikeettevõte proovis järgi, kuidas teha üks kuluefektiivne ning klientide silmis väärtuslik otsepostitus.
Septembri parim otsepost oli küpsisehõnguline
Septembrikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post toidutööstusettevõtte Kulinaaria OÜ isuäratava flaieri, mille valmimisele aitas kaasa agentuur Kontuur Leo Burnett.
Selgusid Baltikumi armastatuimad brändid
Millest sõltub traditsioonilise reklaamkanali kvaliteet? Otseposti näide
Koduekstra postitas juulikuu parima kliendilehe
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
Tel: +372 5561 9490
[email protected]
Maarit Eerme
Bestmarketing.ee juht
Tel: +372 514 4884
[email protected]
Hando Sinisalu
Best Marketingi konverentside programmijuht
Tel: +372 502 8561
[email protected]
Cätlin Puhkan
Best Marketingi turunduslahenduste müügijuht
Tel: +372 5331 5700
[email protected]