Omniva
Olulised nipid, mida pead teadma, et otsepostitus oleks edukas
Olulised nipid, mida pead teadma, et otsepostitus oleks edukas
Reklaamikanalite käibed näitavad hoogsat taastumist ja kasvu
Reklaamikanalite käibed näitavad hoogsat taastumist ja kasvu
Millised reklaamkanalid valida suviste kampaaniate jaoks?
Millised reklaamkanalid valida suviste kampaaniate jaoks?
Kuidas muuta reklaam veel täpsemaks ja tähelepanu haaravamaks?
Igal ettevõttel on oma kliendibaas ja klientide korrektsed andmed on üks väärtuslikumaid varasid iga firma jaoks. Need on toodete või teenuste suurimad fännid ja vilunud tarbijad, kellelt saadud andmed ja tagasiside on kulda väärt.
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner teavad, kuidas tabada klienti ja räägivad klassikaliste reklaamikanalite positsioonist digiajastul
Alvar Jaakson ja Leslie Laasner loovagentuurist Utopia arutavad klassikaliste reklaamkanalite rolli üle digitaliseeruvas maailmas. Eelmise aasta lõpus seisis nende ees väljakutse teha reklaami klassikalisele reklaamkanalile. Omniva otseposti kampaanias ühendati erinevaid meediume ning silmapaistev loovlahendus äratas tähelepanu nii veebis kui paberil. Kuidas sellele väljakutsele läheneti ning miks just antud lahenduseni jõuti?
Irina Podolskaja: mida meediaplaane koostades ja otseposti kanalit kaaludes silmas pidada?
Uuring: otseposti märgatavus on Tallinna elanike seas kasvanud
Otsepost ja veebireklaam – kas konkurendid või üksteist täiendavad partnerid?
Case-study: Kuidas kasvatada ettevõtte silmapaistvust tänavapildis?
Omniva: tutvusta oma äri kohalikule kogukonnale otseposti kaudu
Omniva ja trükiteenuse pakkuja Pagerr lõid omniva.pagerr.ee keskkonna, mille kaudu saavad ka väiksemad ettevõtted mugavalt ja kiirelt tellida otseposti, et oma tooteid ja teenuseid kohalikule kogukonnale tutvustada.
Kuidas muuta reklaam personaalsemaks ja klienti tõeliselt kõnetada?
Iga ettevõtte üks hinnaliseimaid varasid on nende kliendibaas ja klientide kohta kogutud andmed. Lisaks klientide ja andmete hulgale on oluline, et kogutud informatsioon oleks lihtsasti kasutatav äriliste eesmärkide toetamiseks.
Kuidas saata kliendile või äripartnerile jõulukaarti?
Kuidas väikeettevõte otsepostiga algust tegi?
Septembri parim otsepost oli küpsisehõnguline
Selgusid Baltikumi armastatuimad brändid
Millest sõltub traditsioonilise reklaamkanali kvaliteet? Otseposti näide
Reklaamsõnumite edastamiseks on kanalite valik suurem kui kunagi varem ning turundajate peamiseks väljakutseks on tasakaalustatud meediplaani koostamine, mis toetaks kampaania eesmärkide saavutamist. Traditsiooniliste- ja digikanalite vastandamine on tänaseks minevik ning iga kanal teenib selgelt oma eesmärke.
Koduekstra postitas juulikuu parima kliendilehe
Juulikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post kodu- ja majapidamiskaupu müüva jaeketi Koduekstra kliendilehe, tunnustati ka Koduekstra koostööpartnerit reklaamiagentuuri La Ecwador.
Millist otseposti reklaami märgatakse kõige rohkem?
Reklaamimaksuvaba välireklaam Eesti Posti väikekaubikutel
Eesti Post: Kuidas tõsta traditsioonilise turunduskanali mainet influenceri abiga?
Laura Reiter
Bestmarketing.ee toimetaja
Tel: +372 5561 9490
[email protected]
Maarit Eerme
Bestmarketing.ee juht
Tel: +372 514 4884
[email protected]
Hando Sinisalu
Best Marketingi konverentside programmijuht
Tel: +372 502 8561
[email protected]
Cätlin Puhkan
Best Marketingi veebireklaami müügijuht
Tel: +372 5331 5700
[email protected]