Tänapäeval asuvad väärtusahela kõige kasumlikumad tegevused ahela alguses – tootearendus ja disain, ning lõpus – turundus ja müük, kirjutab Corpowear OÜ omanik ja juht Taavi Sepp.
Agnes Urbanik: on üks abivahend, mis aitab müüki jõudsalt kasvatada
Kes selle abivahendi kasutamise peale praegu ei mõtle, jääb lihtsalt üks hetk konkurentidest maha, hoiatab Net Groupi business intelligence’i valdkonnajuht Agnes Urbanik.
Selgus Eesti parima teenindusega telekommunikatsiooniettevõte
Testostlejad külastasid suurte telekommunikatsiooniettevõtete esindusi, kokku tehti Eestis 30 ning kogu Baltikumis 100 testkülastust. Kes teiste seast silma paistis ja kuidas tulemused riigiti erinesid?
Eestlaste loodud äpp näitab, kes ja mida osta soovib
Eestlaste loodud mobiilirakendus aitab ilma otsingumootorit kasutamata viia kokku potentsiaalsed kliendid ja teenuste/kaupade pakkujad.
3 põhjust, miks panustada e-poe tootetutvustustesse
Köitvate tootetutvustuste kirjutamine võib e-kaupmeestel muude tegevuste kõrval jääda tahaplaanile. Koolitaja Marianne Liiv toob välja kolm põhjust, miks tuleb neisse panustada.
Kas turundus võtab üle müügiosakonna töö?
Loe intervjuud Radiate B2B asutaja Mike Westoniga, kes esineb 31. mail Tallinnas workshopiga "Müük ja turundus suurklientidele (account-based marketing)".