29. jaanuaril toimus Telia eestvedamisel järjestikuselt kolmas üle-eestiline digikoristuspäev, mis lõi uue rekordi – osalejate arv mitmekordistus taas.
Algav kampaania kutsub makse maksma
Sel nädalal alanud Maksu- ja Tolliameti (MTA) kampaania „Makse makstes hoiame Eestit koos“ rõhutab iga maksumaksja panust Eesti elu toimimisse.
Eestis toimusid rahvusvahelise Giving Tuesday eeskujul annetamistalgudTäiendatud.
1. detsembril 2020 teevad kümned vabaühendused üle Eesti ette erinevaid kampaaniaid, et koguda annetusi ühiskondlike probleemide lahendamiseks ning kutsuda inimesi üles endale olulist valdkonda toetama.
Telia jõulukampaania keskendub tänavu keskkonna hoidmisele
Telia selleaastane jõulukampaania kannab sõnumit „Hoiame seda, mis on päriselt tähtis“. Ahjusoojas reklaamfilmis jagab ettevõte oma igapäevast panust keskkonna hoidmisel.
Coop Panga uued reklaamid – Rahnu saare lugu saab jätku Tarnu linnas
2. novembril algas Coop Panga uus brändikampaania koos uuenenud telereklaamidega. Varasemast tuttavad Rahnu saare tegelaskujud tegutsevad nüüd Tarnu linnas.
Division võitis hanke ja hakkab kalakampaaniat tegema
Division võitis kala ja kalatoodete tarbimise edendamiseks välja kuulutatud 1,6 miljoni eurose ideekonkursi hanke, võidukas loovlahendus valmis koos MIXD Meediaga.