Andekate loomeinimeste ja tublide töötajate leidmine pole kunagi väga lihtne olnud. Ühistranspordis digitaalset info-, meelelahutus- ja reklaamikanalit pakkuv PublicTV kasutab personaliotsingul originaalset värbamisturunduse lahendust ja otsib uusi talente läbi videokonkursi „Minu paroodiareklaam“.
Konkurss toimub juba kolmandat aastat ja on oma mõõtmetelt iga korraga kasvanud. „Minu paroodiareklaam 2014“ peakorraldaja Gerly Tuisk rääkis, et konkurss tekkis PublicTV soovist olla mitte ainult pelgalt reklaamkanal, vaid võita inimeste südameid „kastist välja“ mõtleva meelelahutusega ning leida häid filmitegijaid, kes suudaks vahvaid ideid genereerida ja teoks teha.
Eelmisele võistlusele laekus 120 tööd. „Nii vahva oli saada kuus klippi ühelt klassilt, kus kõik õpilased olid mõttetöösse ja teostusse panustanud. Meie konkursi näol on tegemist igameheüritusega, kus võib ka anonüümselt osaleda. Kindlasti on oodatud kõik filmivaldkonnaga tõsisemalt kokku puutuvad või sellest unistavad inimesed. Me ei jäta kõrvale toredaid isetegijaid, olgugi, et nende klipid on näiteks telefoni- või iPadiga filmitud! Kui on hea idee, leitakse ka vahendid,“ selgitas Tuisk.
Kuna eelmine konkurss läks nii edukalt, püüab PublicTV sel aastal veelgi laiemalt läheneda, kutsudes žüriisse erineva ala inimesi: produtsente, lavastajaid, komöödianäitlejaid, turundusinimesi.
Osalejate jaoks on omaette väärtuseks kindlasti kümnele parimale korraldatav filmikoolitus, tagasiside oma ala professionaalidelt ning võimalik koostöö PublicTV või mõne muu turundusettevõttega. Näiteks eelmise konkursi edukamatest kaks teevad täna PublicTV produktsioonimeeskonnaga koostööd.
Tee ise põnev reklaam!
Žürii liige Reigo Kimmel Videoturundus.ee’st sõnas, et YouTube’i põhised videokonkursid on tema jaoks ikka huvitavad olnud, sest täna võivad videod internetis saada rohkem tähelepanu ja vaatamisi kui telereklaamid. „Soovitan võistlustest osa võtta kõigil hakkajatel videohuvilistel, kelle jaoks telereklaamid on igavad. Konkursi parimateks auhindadeks ei ole mitte televiisor või kaamera, vaid võimalus saada oma videole head tagasisidet ning jalg videomaailma ukse vahele.“
Kippe tootes tasub kindlasti mõelda sellele, mis on paroodia - esiteks peab video olema naljakas ning teiseks peab olema selgelt aru saada, keda või mida parodeeritakse. Kuna konkurss toimub internetipõhiselt, hindab žürii videote puhul ka vaatamiste arvu – seega tasub väga kriitiliselt üle vaadata kõik igavad kohad ehk testida, kas videol klikkija vaatab seda otsast lõpuni, „kerib edasi“ või katkestab vaatamise.
Eelmise „Minu paroodiareklaam“ võistluse võitja Kait Kall märkis, et teda pani võistlusel osalema soov panna ennast proovile ja rakendada oma niiöelda rumalaid ideid. „Võistluse puhul meeldib konkurents ja sellest tulenev motivatsioon mõelda välja midagi head. See sunnib pingutama. Teisalt on tore, et näeb, millega teised lagedale tulevad ning saab tagasisidet. Kuna tehnika on kõigile kättesaadav, siis on osalemine üsna lihtne ja kõigi võimuses. Lisaks veel auhinnad ja tore kogemus.“
Eelmise aasta võidutöö:
https://www.youtube.com/watch?v=SDfTX4dd5ow
„Minu paroodiareklaam“ 2014 konkursist
Konkurss avati 1. detsembril 2014 ning tööd tuleb esitada 22. veebruariks 2015. Osalema on oodatud kõik humoristid, „sahtlisse“ filmivad videohuvilised ning kõik teised, kes filmi- ja videomaailma vastu huvi tunnevad. Võidutööde pidulik väljakuulutamine, parimate klippide ühisvaatamine ja võitjate autasustamine toimub märtsi keskel.
Esimese kolme koha auhindadeks on 50tolline Sony LED televiisor, Nikon fotokaamera ning Apple iPad, eriauhindadeks GoPro HERO kaamera ning osalemine mõnes PublicTV produktsiooniprojektis. Lisaks saavad kõik äramärgitud osalejad filmikoolituse "Fimitegemise ABC" oma ala tipptegijatelt.
Käesoleva aasta konkursi žüriisse kuuluvad Artur Talvik, Erik Moora, Kristel Aaslaid, Evelin Võigemast, Heiti Kender, Juss Haasma ja Reigo Kimmel.
Vaata konkursi infot
Facebookis või
mobiiltelefonis.
Autor: Gerli Ramler, Silja Oja
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.