Siseministeerium tellib PR-firmalt ligi 25 000 euro eest uuringu
Siseministeerium tellib sõnumiagentuurilt Akkadian 24 660 euro eest "Eestis elavate välismaalaste eriolukorra teadlikkuse uuringu". Lisatud Akkadiani osaniku Eneli Mikko kommentaar.
Mis toimub internetireklaamiturul?
Kui palju internetireklaamiturul raha liigub ja kelle kukkur kiiremini täitub? Möödunud aastal liikus 14 suurima agentuuri vahendusel Eestist välja üle 15 miljoni euro reklaamiraha.
Apollo Kino Baltikumi turundus- ja müügijuht on Leitti Mändmets
Juuli algusest alustas Apollo Kino Baltikumi turundus- ja müügijuhina tööd pikaajalise turunduskogemusega Leitti Mändmets.
Nädala kampaaniad: "Kogu maailm Tartus" ja "Tartumaine"
Sel korral on nädala kampaaniaid kaks! Tartu uues kampaanias "Kogu maailm Tartus" kõrvutatakse kohalikke vaatamisväärsusi maailmakuulsatega, et meelitada heade mõtete linna Soome ja Läti turiste. Lisaks on samal ajal käimas siseturistidele suunatud kampaania "Tartumaine".