
Tellijatel on ligipääs Best Marketingi premium-sisule ehk võtmega lugudele.
Kui logid sisse, saad lisaks tavalugudele lugeda iga kuu 2-4 põnevat ja põhjalikku turunduse case study. Best Marketing hoiab silma peal rohkem kui 200 reklaamikonkursil üle kogu maailma. Iga kuu vaatame oma tiimiga üle ca 50 võidutööd, intervjueerime tööde autoreid ja kogume taustamaterjale. Kogutud materjali põhjal kirjutame valmis case study’d, mis ilmuvad Best Marketingi veebis võtmega tähistatud lugudena. Kõik case study’d järgivad sarnast struktuuri: taustainfo, briif, loovlahendus, tulemused ja kampaania analüüs/kriitika. Lisaks avaldame siin Best Marketingi konverentsiettekannete slaide, meediamonitooringuid, turuülevaateid ja Äripäeva Turunduse TOPe, Samuti pääsed Premium lugejana ligi Best Marketingi ja ajakirja Kaja arhiivile.
Telli juurdepääs:
- 1 kuu 75 €
- 6 kuud 400 €
- 12 kuud 600 €
- Seksipropaganda Hiina e-koolis 22.02.2019, 10:05
- Tänavused valusaimad reklaamiapsud 17.12.2018, 10:00
- Lugu sellest, kuidas tehisintellekti abil tuhandeid kasutatud autode reklaame luua 07.12.2018, 14:13
- Lugu sellest, kuidas ilm mõjutab meediaplaani 09.11.2018, 08:57
- Eesti veebifirmade ülevaade 2018 1 08.11.2018, 00:01
- Lugu tüdrukust, kes õppis IKEA kataloogi pähe 07.11.2018, 11:00
- Case study: Digitegu võitja - Elektrilevi iseteeninduse teavituskampaania 06.11.2018, 15:58
- Case study: Digitegu võitja- Eesti Energia sisenemine Poola turule 06.11.2018, 10:07
- Case study: Digitegu võitja PIRI - klienditeeninduse juturobot 05.11.2018, 18:33
- Case study: Digitegu võitja - airBalticu online müügi kasvatamine läbi Facebooki uusimate lahenduste 05.11.2018, 17:52
- Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine 05.11.2018, 17:25
- Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge” 05.11.2018, 17:12
- Case study: Digitegu võitja - Elisa elamuse lansseerimine 05.11.2018, 16:58
- Case study: Digitegu võitja - Breden Kids veebilehe arendus 05.11.2018, 16:29
- Case study: Digitegu võitja - tommy cash on pangas 05.11.2018, 16:12
- Eesti kommunikatsioonibüroode ülevaade 2018 31.10.2018, 11:13
- Nõgene: tööd toovad juurde edukalt lahendatud tülid 03.10.2018, 16:18
- Inspired Universal McCanni kasvul klientide osas lagi ees 03.10.2018, 16:06
- Üritusturundusfirma korraldab Tallinna peakontorist ärikonverentse ka Bali saarel 03.10.2018, 15:51
- Tanki jaoks oli möödunud aasta vastuoluline 03.10.2018, 15:38

22. veebruar 10:05
Seksipropaganda Hiina e-koolis
CASE STUDY: Yasmin ‘’Sex-Ed Revolution’’ agentuurilt PHD Media (Hiina)
Toetajad
- 22.02 Mis teeb Aasta Turundusteo võitjad tähendusrikkaks?
- 22.02 Seksipropaganda Hiina e-koolis
- 21.02 Reaalselt toimiv sisuturundus on võimalik
- 21.02 Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab?
- 21.02 ADM pälvis Unistuste Tööandja tiitli erasektori kategoorias
- 20.02 Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
- 20.02 7 mõtet Eesti jäätiseturust, müügist ja tarbimisest
- 20.02 Efektiivsem e-turundus Smaily integratsioonide abil
- 20.02 Kas odav kingitus on üldse kingitus?
- 19.02 Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- Eesti on suur ja Eesti agentuurid on maailmatasemel!
- Hiina kõrval tundub Lääne brändide kliendikogemus vilets ja aegunud
- Ratsionaalsed ja straight-foward lahendused ei pruugi mõjuda
- Sajandivahetuse beebid said täiskasvanuks. Keda Zee huvitab?
- Mis teeb Aasta Turundusteo võitjad tähendusrikkaks?
- Password keskendub turundajate jaoks olulistele teemadele
- 7 mõtet Eesti jäätiseturust, müügist ja tarbimisest
- Iganenud müüt on see, et mehed ei käi plastikakirurgiast abi saamas. Käivad küll!
- ADM pälvis Unistuste Tööandja tiitli erasektori kategoorias
- Efektiivsem e-turundus Smaily integratsioonide abil
Valdkonna töökuulutused
ALL MEDIA BALTICS otsib RAADIO STAR FM ja POWER HIT RADIO SOTSIAALMEEDIA SPETSIALISTI
Power Hit Radio
28. veebruar 2019
Sisuturundus
Videod

Case study: Digitegu võitja - Work in Estonia kampaania “Challenge”
Eesti vajas häid IT spetsialiste. Et riigipiiridest väljapoolt kandidaate leida, kasutati mängulist lähenemist ehk loodi pusle-stiilis ülesanne, mis suunati sobivale sihtgrupile. See ülesanne oli lahendatav vaid nende poolt, kes valdasid õiget “koodikeelt”. Kes ülesande ära lahendas, oli sobiv kandidaat siia tööle tulemiseks. Töö oli Digitegu 2018 kampaanialehe kategooria võitja.
Case study: Digitegu võitja - mobiilse rahakoti mTasku rakendamine
Digitegu 2018 mobiiliturunduse kategooria võitja mTasku on Tallinna Kaubamaja Grupi ettevõtetes rakendatud mobiilne rahakott, mis tähendab, et partnerkaarti saab kasutada läbi mobiiltelefoni. Kui lisada sellele ka pangaandmed, saab telefoniga ka poes ostude eest tasuda.