Autorid: Indrek Mäe, Eget Velleste • 16. veebruar 2024

Rüütsalu: iga lugeda oskav eestlane käib Delfist läbi

Ekspress Grupi möödunud aasta müügitulu oli kasvus, ent kasum langes. Eriti rahul on grupijuht Delfi katvusega.

Reede hommikul avaldatud Ekspress Grupi tulemusi kommenteerides ütles juht Mari-Liis Rüütsalu, et tulemustega ollakse rahul.

Ta tõdeb, et hoolimata raskest majanduskeskkonnast pole langenud reklaamitulud ning lätlastel ja leedukates on kasvanud valmisolek maksta meediasisu eest.

Ta nendib, et ettevõtte rahapositsioon on tugev ja vahendeid jätkub ka investeeringuteks.

“Mitmeid investeerimisideid on laual, aga olukord on veidi teistmoodi, kui aasta tagas,” sõnab Rüütsalu.

Teisalt on muutunud olud tugevdanud ülevõtja positsiooni.

Uut aastat prognoosides ütleb Rüütsalu, et ootus on euribori langusel.

Küsimusele, miks peaks investor vaatama Ekspress Grupi poole, ütles Rüütsalu, et Ekspress Grupp on number üks meediaorganisatsioon ning nende katvus on väga hea.

Ta ütleb, et näiteks nädalas käib Delfis 700 000 lugejat. “Põhimõtteliselt käib iga lugeda oskav eestlane mingil hetkel Delfist läbi,” ütleb Rüütsalu.

Intervjueeris Indrek Mäe.

Pildil on Mari-Liis Rüütsalu, autor Andras Kralla.

Rüütsalu: iga lugeda oskav eestlane käib Delfist läbi
Hommikuprogramm

Rüütsalu: iga lugeda oskav eestlane käib Delfist läbi

Ekspress Grupi möödunud aasta müügitulu oli kasvus, ent kasum langes. Eriti rahul on grupijuht Delfi katvusega.

Reede hommikul avaldatud Ekspress Grupi tulemusi kommenteerides ütles juht Mari-Liis Rüütsalu, et tulemustega ollakse rahul.

Ta tõdeb, et hoolimata raskest majanduskeskkonnast pole langenud reklaamitulud ning lätlastel ja leedukates on kasvanud valmisolek maksta meediasisu eest.

Ta nendib, et ettevõtte rahapositsioon on tugev ja vahendeid jätkub ka investeeringuteks.

“Mitmeid investeerimisideid on laual, aga olukord on veidi teistmoodi, kui aasta tagas,” sõnab Rüütsalu.

Teisalt on muutunud olud tugevdanud ülevõtja positsiooni.

Uut aastat prognoosides ütleb Rüütsalu, et ootus on euribori langusel.

Küsimusele, miks peaks investor vaatama Ekspress Grupi poole, ütles Rüütsalu, et Ekspress Grupp on number üks meediaorganisatsioon ning nende katvus on väga hea.

Ta ütleb, et näiteks nädalas käib Delfis 700 000 lugejat. “Põhimõtteliselt käib iga lugeda oskav eestlane mingil hetkel Delfist läbi,” ütleb Rüütsalu.

Intervjueeris Indrek Mäe.

Pildil on Mari-Liis Rüütsalu, autor Andras Kralla.

16.02.2024
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700