Autorid: Gregor Alaküla, Stiine Reintam • 21. märts 2024

Pakendikeskuse humoorikad reklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda

Aasta erasektori turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.

“Käibe tõus on umbes viiekordne ja kasumi tõus ligi kümnekordne,” sõnas Pakendikeskuse omanik ja juht Lauri Maaring turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole. Ta täpsustas, et kasv on Pakendikeskuse ja Tabasco koostöö algusest ehk 2009. aastast.

Tabasco loovjuhi Alvar Lonksi sõnul toimib Pakendikeskusel kõige paremini sotsiaalmeedias tehtav reklaam ning nad on seal oma koha leidnud. Kuigi ettevõtte enda postitused saavad palju otsest vastukaja, siis Lonks ütles, et kampaaniad levivad ka muudesse kanalitesse iseseisvalt.

Ka meediamajad teevad artikleid, et Pakendikeskus on teinud päevakajalisel teemal humoorika reklaami ning Lonksi hinnangul on see neile vaid tasuta reklaam.

“Aitäh neile selle eest, me oleme väga tänulikud,” lisas Tabasco asutaja ja omanik Indrek Viiderfeld.

Lisaks rääkisid Maaring, Lonks ja Viiderfeld, kas reklaamitegijad ei lähe kampaaniatega üle piiri, millal see piir tulla võiks ning kuidas tehisintellekt nende tööle kaasa aitab.

Lauri Maaringu, Alvar Lonksi ja Indrek Viiderfeldiga rääkis Gregor Alaküla.

Foto autor: Raul Mee

Pakendikeskuse humoorikad reklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda
Hommikuprogramm

Pakendikeskuse humoorikad reklaamid kasvatasid ettevõtte kasumit kümme korda

Aasta erasektori turundusteo tiitli pälvinud Pakendikeskuse ja reklaamiagentuuri Tabasco koostöös tehtud humoorikad reklaamikampaaniad on jõudnud ilmselt iga Eesti inimeseni ning toonud Pakendikeskusele ka äriedu.

“Käibe tõus on umbes viiekordne ja kasumi tõus ligi kümnekordne,” sõnas Pakendikeskuse omanik ja juht Lauri Maaring turunduskonverentsil Password Äripäeva raadiole. Ta täpsustas, et kasv on Pakendikeskuse ja Tabasco koostöö algusest ehk 2009. aastast.

Tabasco loovjuhi Alvar Lonksi sõnul toimib Pakendikeskusel kõige paremini sotsiaalmeedias tehtav reklaam ning nad on seal oma koha leidnud. Kuigi ettevõtte enda postitused saavad palju otsest vastukaja, siis Lonks ütles, et kampaaniad levivad ka muudesse kanalitesse iseseisvalt.

Ka meediamajad teevad artikleid, et Pakendikeskus on teinud päevakajalisel teemal humoorika reklaami ning Lonksi hinnangul on see neile vaid tasuta reklaam.

“Aitäh neile selle eest, me oleme väga tänulikud,” lisas Tabasco asutaja ja omanik Indrek Viiderfeld.

Lisaks rääkisid Maaring, Lonks ja Viiderfeld, kas reklaamitegijad ei lähe kampaaniatega üle piiri, millal see piir tulla võiks ning kuidas tehisintellekt nende tööle kaasa aitab.

Lauri Maaringu, Alvar Lonksi ja Indrek Viiderfeldiga rääkis Gregor Alaküla.

Foto autor: Raul Mee

21.03.2024
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700