Autorid: Gregor Alaküla, Stiine Reintam • 25. jaanuar 2024

Lääne-Viru püüab uudse lähenemisega ettevõtjaid meelitada

Lääne-Virumaa on loomas oma brändiidentiteeti ning maakonna peale mõeldes peaks inimesed ette kujutama elamusterohket ja mitmekesist piirkonda. 

Disainiagentuuri Velvet tegevjuht Pärtel Vurma ja loovjuht Andrus Lember rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et brändi loomine on maakonna identiteedi jaoks oluline. Agentuur ja Lääne-Virumaa soovivad, et inimestele ja ettevõtjatele jääb maakonnast mällu positiivne kogemus, mis tooks nad ka sinna tagasi.

„Kui ühes piirkonnas on palju turiste ehk kliente ja palju häid inimesi ehk talente, siis see kohe mõjutab ka ettevõtluskeskkonda,“ rääkis Pärtel Vurma. „Tugevus peitub koostöös ja koosmõjus.“

Ta selgitas, et strateegias on fookuses kolm sihtgruppi – külalised ehk turistid, elanikud ja ettevõtjad.  Ettevõtluskeskkonnas on fookuses tark tööstus ja innovaatilised ärid ning ettevõtjatele luuakse sellele vastav keskkond.

Lisaks rääkisid Vurma ja Lember, kuidas ühe piirkonna brändi luua, mis Lääne-Virumaa objektid või kohad hakkavad olema kampaanianäod ning miks Lääne-Viru üldse eriline on.

Pärtel Vurma ja Andrus Lemberiga rääkis Gregor Alaküla.

Foto autor: Kollaaž/Velvet.

Lääne-Viru püüab uudse lähenemisega ettevõtjaid meelitada
Hommikuprogramm

Lääne-Viru püüab uudse lähenemisega ettevõtjaid meelitada

Lääne-Virumaa on loomas oma brändiidentiteeti ning maakonna peale mõeldes peaks inimesed ette kujutama elamusterohket ja mitmekesist piirkonda. 

Disainiagentuuri Velvet tegevjuht Pärtel Vurma ja loovjuht Andrus Lember rääkisid Äripäeva raadio hommikuprogrammis, et brändi loomine on maakonna identiteedi jaoks oluline. Agentuur ja Lääne-Virumaa soovivad, et inimestele ja ettevõtjatele jääb maakonnast mällu positiivne kogemus, mis tooks nad ka sinna tagasi.

„Kui ühes piirkonnas on palju turiste ehk kliente ja palju häid inimesi ehk talente, siis see kohe mõjutab ka ettevõtluskeskkonda,“ rääkis Pärtel Vurma. „Tugevus peitub koostöös ja koosmõjus.“

Ta selgitas, et strateegias on fookuses kolm sihtgruppi – külalised ehk turistid, elanikud ja ettevõtjad.  Ettevõtluskeskkonnas on fookuses tark tööstus ja innovaatilised ärid ning ettevõtjatele luuakse sellele vastav keskkond.

Lisaks rääkisid Vurma ja Lember, kuidas ühe piirkonna brändi luua, mis Lääne-Virumaa objektid või kohad hakkavad olema kampaanianäod ning miks Lääne-Viru üldse eriline on.

Pärtel Vurma ja Andrus Lemberiga rääkis Gregor Alaküla.

Foto autor: Kollaaž/Velvet.

25.01.2024
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Bestmarketingi uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Laura ReiterBestmarketing.ee toimetajaTel: +372 5561 9490
Maarit EermeBestmarketing.ee juhtTel: +372 514 4884
Hando SinisaluBest Marketingi konverentside programmijuhtTel: +372 502 8561
Cätlin PuhkanBest Marketingi turunduslahenduste müügijuhtTel: +372 5331 5700